joi, 15 septembrie 2011

Sanatatea este ca banii..

Buna Dimineata!


Bine v-ati trezit cu totii. Astazi e o zi superba, a rasarit soarele, pasarile ciripesc anuntind sosirea primaverii si unui inceput de saptamina foarte frumos.
Astazi am inceput sa fug in parc. Asta e de ne descris, e foarte super aer curat, mizica preferata care iti cinta in casca din urechi.
In parc numai oameni zimbitori, fiecare fuge cu o gramada de ginduri, vise, sperante, poate cu vreun somn ne implinit sau din contra vreun vis in culori despre o viata mai frumoasa, mai stabila si mai sincera,care inca nu la visat pina la sfirsit.
Iti propun si tie sa faci o promenada de acest gen in fiecare dimineata. Si nu e neaparat sa fugi, plimbate doar citeva minute prin vre-o unul din parcurile din apropiere, asculta ciripitul pasarilor, priveste cum rasare soarele, rasfoieste o care sau fa putina ordine in gindurile, principiile, planurile tale.
Are un efect nemaipomenit, ajuta mai bine decit orice psiholog. Si nu mai spun ca face bine sanatatii, care este mai de pret decit orice, de acest fapt eu deja m-am convins.
Spunea cineva ca: "Sanatatea este ca banii, niciodata nu vom avea o adevarata idee de valoarea sa pina cind o vom pierde." Dar eu as spune ca sanatatea e mai valoroasa decit banul, pentru ca  fiind un om sanatos poti face bani si nu invers.
As totaliza si sper ca nu voi da gres, spunand ca sanatatea e prima bogatie primita. Ea cuprinde nu numai corpul, ci si mintea, spiritul, si perspectivele unui om.
Imi doresc ca oricine  va citi acest articol sa-si spuna "buna dimineata" si sa se trezeasca din somnul nepasarii de sine, de sanatatea si de viata ce a primit-o in dar de la Dumnezeu, de la parinti. Mie nu-mi ramine sa-ti spun decat: bine te-ai trezit si sa-ti urez o zi buna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu