marți, 11 octombrie 2011

Afacerea Forever Living Products. Oportunitatea pe care te poti baza

 

Tu decizi in ce parte vrei sa te afli
Afacerea Forever - drumul spre succes
angajat
DRUMUL SPRE SUCCES IL PARCURGEM NUMAI IMPREUNA. ITI TREBUIE DOAR INITIATIVA, PERSEVERENTA SI SERIOZITATE. DACA LE AI, VOM LUCRA IMPREUNA ORIUNDE TE-AI AFLA... PENTRU ASTA AI STAT PE BANCILE UNEI SCOLI TIMP DE POATE SI 18 ANI???????...DACA ASTA VREI, N-AI DECAT...

SUCCESUL ESTE IN MAINILE TALE
"Iti poti trai viata doar in doua moduri. Sa crezi ca nu exista magie, sau sa crezi ca totul este magie"
Albert Einstein

Felul in care iti traiesti viata si-ti construiesti viitorul depinde doar de tine. TU decizi daca astazi alegi sa mergi inainte pe acelasi drum, sa cauti alte si alte solutii la aceleasi vechi probleme sau, din contra, esti hotarat sa imbratisezi schimbarea si sa faci primul pas spre viata pe care o meriti. Pune-ti urmatoarele intrebari: "E viata mea in acest moment asa cum mi-as dori?", "Mai am timp pentru copiii mei, pentru familia mea?", "Mai am timp pentru pasiunile mele?", "Mai stiu sa zambesc?"
Fii foarte sincer cu tine si nu te intrista daca ai raspuns negativ. Aminteste-ti ce-am spus mai sus: "TU decizi cum vrei sa arate viata ta." Ai posibilitatea sa alegi. Ziua de astazi poate fi doar o alta zi din calendar, in care sa te ocupi de curatenie, cumparaturi, problem organizatorice in gospodarie. Sau poate fi "prima zi din restul vietii tale". Cum? Alatura-te echipei noastre! Vino cu noi!


Poate te intrebi cine suntem "noi". Ei bine, "noi" suntem cei care:
- Vedem o oportunitate acolo unde altii vad un obstacol.
- Credem si actionam inainte de a vedea rezultate concrete.
- Daruim si crestem pentru ca ne pasa de cei din jurul nostru si ii ajutam sa se dezvolte, la randul lor. Si ne bucuram pentru reusitele lor.
- Am decis sa nu mai ascultam vestile negative care ne inconjoara, ci sa ne canalizam toate resursele pentru a construi ceva durabil in viata noastra.
- Am decis ca meritam ceva mai bun si sta in puterea noastra sa-l obtinem.
- Stim ca adevarata criza e doar in mintea noastra.
- Nu ne multumim cu putin si ne propunem intotdeauna mai mult.

Daca te regasesti in descrierea noastra, te asteptam alaturi de noi



Este macar unul din lucrurile de mai jos important pentru TINE ?

- Sanatatea ta si a familiei tale
- Sa ai un venit suplimentar
- Sa te poti pensiona inainte de varsta legala
- Sa intalnesti oameni noi, pozitivi
- Sa ai propria afacere
- Sa ai mai mult timp liber
- Sa mergi in excursii
- Sa lasi mostenire copiilor
- Sa ajuti pe altii

Daca ai raspuns cu DA la unul din punctele de mai sus, nu ezita sa ne contactezi pentru a afla mai multe detalii despre Afacerea Forever Living Products:

Edy Ardeleanu: 0730/073.411 / 0722/853.865

email: edy.ardeleanu@yahoo.com


- Vei beneficia de instruire gratuita
- Vom fi personal alaturi de tine pana vei realiza ceea ce iti doresti
- NU ai nevoie de investitii
- NU conteaza varsta pe care o ai
- Nu trebuie sa vinzi nimic
- Nu trebuie sa convingi pe nimeni
- Trebuie doar sa iti doresti cu adevarat sa faci ceva pentru tine

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu